Zwroty i reklamacje

Mimo najszczerszych chęci i usilnych starań żaden ani żadna z nas nie jest w stanie zadowolić absolutnie wszystkich. Nie inaczej jest z naszą firmą i klientami, którzy decydują się na skorzystanie z naszej oferty. Może się zdarzyć, że dostarczony produkt nie spełni Twoich oczekiwań lub otrzymasz od nas wadliwy egzemplarz lub zamówienie, które było przeznaczone dla kogoś innego. Nierzadko dochodzi też do sytuacji, w której armatura spożywcza czy przemysłowa została uszkodzona podczas transportu. Jesteśmy przygotowani na wszystkie wyżej wymienione ewentualności.

W jakiej formie należy składać reklamacje i czy przyjmujemy zwroty?

Jeśli zamówiony produkt nie spełni Twoich oczekiwań, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami. Reklamacje należy składać drogą telefoniczną, następnie oficjalnie mailową. Rozpatrujemy je w trybie pilnym i trwa to maksymalnie do 14 dni. Zwroty zależą od konkretnego zamówienia i ewentualną możliwość odesłania towaru i odzyskania pieniędzy ustalamy indywidualnie.